Alba Botanica Hawaiian Sunscreen Spf45 Kullanıcı Yorumu


Bu yaz kullandığım güneş koruyucuları yavaş yavaş yazmaya başlıyorum, ilk olarak en beğendiklerimden biri olan Alba Botanica ile başlamak istedim. Karma cilde sahip olduğum için elimde birden fazla güneş koruyucu bulundurup cildimin durumuna göre kullanıyorum. Kimi zaman matlaştırıcı olanlara, kimi zaman ekstra nemlendirici özelliğe sahip olanlara ihtiyaç duyabiliyorum.

Alba Botanica nemlendirme özelliği olan güneş koruyuculardan, altına nemlendirici kullanmadan direk cildime uyguluyorum. Hem cildimin nem ihtiyacını karşılıyor hem de koruma sağlıyor.

Yoğun sayılabilecek kremsi bir yapısı var, üzerinde hangi cilt tiplerine uygun olduğuna dair bir ibare yok. Ben kuru ve normal ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum. Benim gibi nemsizlik sorunu yaşayan karma ciltler de kullanabilir, yağlı ciltlerde kusma ve parlama yapma ihtimali yüksek.

Ürünü parmaklarımda ısıtıp cildime yediriyorum, ilk başta hafif beyaz bir tabaka kalıyor gibi oluyor ama cilde yedirdikçe herhangi bir beyazlık kalmıyor. Esmer olduğum için bu benim için çok önemli.

Geniş spektrumlu koruma sağlıyor, 80 dakikaya kadar suya dayanıklı. Üzerinde paraben içermediği ve Skin Cancer Foundation tarafından önerildiği yazıyor. Alba Botanica, ürünlerinde doğal içerikler kullanmaya özen gösteriyor, bu ürünün içeriği ise fena değil. Ödediğiniz rakama göre iyi sayılabilir hatta. Aynı zamanda cruelty-free. Narenciyeye benzer değişik bir kokusu var, çok baskın değil ama hiç olmasa daha iyi olurdu.

Kaynak: www.dortdortlukblog.com

Alba Botanica güneş kremi ürünlerini buradan satın alabilirsiniz.

Avalon Türkiye

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: